Wednesday, July 7, 2010

Unta-Unta

Haha.. Bukan aku baru pegi tengok unta ke apa.. Ni ada 'ragam' terbaru yang kitorang belajar dalam kelas tarian.. Dalam tarian traditional (or tarian lain pun sama aku tak sure), every step baru yang dia ajar adalah dipanggil 'ragam'.. So, Monday hari tu kitorang gi kelas belajar la ragam ni.. Kelakar nama dia eh? By the way, aku berjaya menghasut lagi 2 orang budak ofis aku untuk masuk kelas ni.. Ngehhh.. And maybe next week ada lagi sorang nak join.. Hehehe.. Bagus tak aku promo?

Masa last week kitorang belajar ragam 'silang kaki'.. Memang bersilang!! Hahaha.. Dengan bakat tak berapa nak ada ni, bersilang-silang la kaki kitorang yang sedia kejung ni menari.. Geleng kepala aje cikgu tu.. Nasib la ye cikgu.. Hope worth your pay!! :D

Ragam 'unta-unta' ni pulak lebih macam ko jengket-jengket kaki aje.. Ecehh.. Macam terer.. Rupa macam nak terkincit aje.. Hehehe.. Since ahli dah bertambah and bilik tarian tu agak kecik and sangat limited untuk menari, cikgu tu bahagi kumpulan-kumpulan untuk dia tengok bakat tarian sorang-sorang.. So, dapat la aku amik gambar kawan-kawan aku yang menari.. Cekidout!


2 keping je aku snap pun.. Sebab pastu turn grup aku plak.. Baju oren tu la cikgunya.. Ntah apa nama tak ingat.. Panggil Pakngah aje..


Ni plak sempat amik video sket.. Hehehe.. Lawak eh? Tapi memang fun! Kalau tensen-tensen kat ofis tu boleh la melepaskan tensen kat sini.. Even cikgu pun sporting, takde la serius aje.. Kalau tak dapat tu takde la nak marah-marah ke apa kan.. So, good.. :)

1 comment:

mimah_nan96 said...

haha.. lapan, lapan lagi..