Monday, July 26, 2010

Balqish Batrishah

Ntah betul ntah tidak aku eja nama anak orang ni.. Hehe.. Btw, hari Ahad hari tu adalah birthday yang ke-3 budak kecik ni.. Nama je 3 tahun, tapi kecik je budaknya.. Walaupun kecik adalah sangat ganas.. Buas ya rabbii.. Huhu.. Apa kene mengena budak ni dengan aku?? Oh, ini adalah girlfriend haikal.. Hahaha.. Bukan main eh? Walaupun Haikal jumpa budak lain, tapi dia tak pernah lupa girl ni.. & Haikal treat dia special tuu.. Haikal sorang je yang panggil girl ni dengan nama Batrishah sedangkan yang lain sume panggil dia Balqish..


Oh, jangan di lupa.. Siap makan kek bersuap-suap mengalahkan makan beradap okehh.. Wah-wah-wahhh.. Bukan main lagi anak aku.. Kalau aku nak suap bukan main ngelat.. Siap cakap "aikal nak suap sendiri.." Bila aweknya nak suap, lajuuu je nganga mulut eh? Hishhh.. Pangai sape ko ikut ni Haikal oii.. (-_-")
Ok la, hari Ahad hari tu bangun pepagi macam biasa pergi hotspring.. Then baru la terhegeh-hegeh pegi JJ Balakong carik hadiah girl.  Orang dah la ramai, JJ tengah sale kan.. (cepat pergi, aku tak ingat lak sale sampai bile..) Pusing-pusing last-last aku just beli baju Seed je.. Bayar & then gi bungkus pastu terus gerak..Sampai rumah birthday girl kul 3.30 camtu la.. Dah potong kek segala dah.. Lambat la kiranya.. Makan-makan.. And berjumpa la teruna & dara ni... Wah.. Masa memula jumpa muka malu-malu.. Yer la lama tak jumpe katanya.. Tapi memula je la malunya.. Pastu dah pegang-pegang tangan.. Terus la berjimba berdua-duaan.. :D
Birthday Girl..Macam Cina, udah la pakai ceongsam..

Sesi makan beradap.. :)

Amboi.. Dok atas riba pulak.. Yang kanan tu adik birthday Girl..

kat pokok pulakk..

Rival.. haha.. Haikal melayan jugak girl ni.. Bukan main yerr kamu..

Balik around 6pm kot.. Hujan plak tu.. Aku pulak main redah je.. Malas nak berpayung la konon.. Sekali hamik kauu.. Balik umah dah bersin tak berenti.. Dan sekarang secara officialnya aku kene selsema.. Aaarrhhh.. Menciiii!! Srott.. Srotttttttt!!

No comments: