Monday, July 5, 2010

i-city

Hoh, lama giler tak pegi shah alam.. Sekali banyak giler berubah weh.. Time aku study dulu takde la happening macam ni.. Tapi nasib baik jugak la kan..? Kalau tak harus setan dalam badan asyik suruh enjoy je, harus tak study.. Sedangkan yang zaman tade mende pun liat giler nak study.. Haha..

Hari tu kawan aku gi i-city.. Aku pun tanya menatang apekah i-city ni? Dia kata just tempat ada banyak lampu-lampu bleh amik gambar.. So, aku pun suggest la kat husband aku untuk outing weekend ni.. Nak gi KL adalah malas.. So, hari tu pun takde la plan nak pegi pun.. Kitorang keluar dari pagi, tetiba petang tu husband terus drive gi shah alam.. Aku pun tanya la nak gi mana.. Dia jawab "gi i-city la".. Hohoho.. Suka je main terjah.. Dah la keluar dari pagi.. Badan serius dah melekit dah.. Muka jangan cakap la.. Takpe la, dah orang nak bawak banyak bunyik la plak kan?

Sampai sana dalam 8 lebih, sebab before tu round-round dulu shah alam mengimbau kenangan zaman student.. :D  Ok, sampai giler punye queue.. Orang giler ramai.. Serius jadi tak best.. Nak ambik gambar pun tak feel sebab mana-mana pun ada orang.. Tapi Haikal adalah sangat teruja.. Ok la, janji dia happy.. Semangat dia lari ntah ke mana-mana.. Aku dah risau siap soh husband ikut je bontot haikal.. Ye la, dah la ramai giler orang.. Kang hilang mana nak carik?? Takde de aku nak buat anak lagi weh.. (-_-")

Ada la amik gambar sikit-sikit pakai kamera hp.. Katanya tak plan kan.. Kamera pun tinggal kat umah.. Ok la, nak kata best sangat tu takde la pun.. Saje buat seronok aje.. A few pix yang aku ambik:


Pokok kecik-kecik ni je tak bape ada orang..


Mr. Hubby


Me & Haikal.. Tengok, bukan dia nak pandang camera pun.. Tu dia dah sibuk nak lari tempat lain..


Gambar shiok sendiri.. Takde sape nak amikkan gambar.. Mr. Hubby adalah sibuk mengejar Haikal..


Nampak kat belah bawah pokok tu, kepala orang sesaja..


Haikal nak buat 'peace' tapi jadi 'five'.. :D


Haikal siap nak masuk dalam.. Dah la ada guard yang asyik tiup wisel prett pretttt kalau nampak budak nak masuk.. Bising tul!
Lagi gambar pokok.

Huh, berpinar mata tengok lampu.. Ni je la antara gambar yang ok.. Gambar lain penuh gambar orang aje.. Tak best la.. Nak lebih-lebih gi sendiri ea.. Masuk bayar parking je RM2.. Sila la pergi meramaikan majlis..

2 comments:

mimah_nan96 said...

utk tgkap gmbar best la kan. aku last dtg s/a pn raye thn lepas ni dh nk pose blk so dekat sethn dhlah. tp bdk2 suka lah ni cz byk lampu.

ShaFiza said...

mimah: a'ah.. budak2 sonok la gi.. bawak la budak2.. tapi org ramai la.. kena pandai carik pot untuk amik gambar