Thursday, July 15, 2010

Adusss.. Rindu lerrr!!

Huhuhu.. Semalam agak sebekk pulakk.. Tetiba rindu banget sama puteri aku yang comel lotey ni.. Alahaii.. Tetiba teringat-ingat muka dia yang comel tu, terdengar-dengar suara dia nanges.. & aku suka sangat bile dia senyum dan ketawa.. Nasib baik aku still simpan baju masam budak ni.. Jadi la buat lepas rindu..

Tadi father in law aku call.. Siap tanya "semalam kamu ingat Humaira ke, adik semalam taknak tido.."  Huhu.. Adekah dia rasa apa aku rasa? Memang kuat eh connection ibu & anak ni.. Oh, cepat la hujung bulan!! Mau balik kampung jumpe kamu Humaira!! Ibu rindu kamu!!!
Sob.. Sob..

 

BebelBebel: Air mata sedang bergenang!!

2 comments:

FIDtotheAH said...

indah kan perasaan jadi ibu tu.. mesti dia pun ingat ibu dia, yg selalu belai dia, manjakan dia,layan merengek dia.. ibu yg tak pernah lupakan dia.. sayu kan rasa tu.. lagi 2 minggu nak hujung bulan.. hope kamu cepat2 jumpa sikecik tu.. boleh cium puas2 :)

ps: ibu kamu pun rindu kamu :)

ShaFiza said...

fid: yeah!! menghitung hari nak hujung bulan ni.. mau peluk n cium puas2! :)