Friday, July 9, 2010

Happy Birthday Old Man..

7hb hari tu birthday boss aku.. Tapi tade wat pape sebab dia takde.. Then, on the 8th, dia masuk ofis.. So, kitorang yang close dengan dia plan nak bawak dia pegi makan.. Takde la makan best pun, just gi satay kajang je coz itu yang cepat & dekat je dengan ofis..

After meeting habis, kitorang ber-enam pun cergas ke satay kajang.. Sampai dalam kul 12 camtu la.. Order-order satay, pastu ingat nak la order side dishes sekali.. Tapi waiter tu cakap side dishes only starts at 1pm.. Ape mende laaa.. Padahal dah pukul 12 tau, pe jadah nye side dishes pun nak ada time-time lak.. Bengong je.. Last-last makan je la sate & nasi himpit.. But then, nasib baik jugak tak order side dishes sebab makan sate aje pun perut adalah sengkak.. Hehehe.. So, just celebrate makan-makan je, bagi hati orang tua tu happy sikit.. Walaupun bos aku tu memang jenis happy semeding..

Ni la orang tua tu.. Semangat pakai baju UPM.. :P
The Satay.. Tak garing eh? Aku suke yang garing-garing sampai hitam-hitam tu.. Macam rasa muak sket..
Tengok.. Perangai tak melambangkan usia.. Hahaha.. Bajet comel la tu.. :D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

By the way, alang-alang story pasal makan, last week me & hubby gi makan kat Laksa Shack kat JJ Balakong.. Selalu kalau makan aku suka makan nasi beriani dia & hubby aku suka makan lontong... Tapi hari ni saje la nak try menu lain.. So, Mr. Hubby order nasi with gulai lemak ke apa ntah, then aku order tomyam laksa.. Tapi, adalah kurenggggg... Tak mantopp.. Tak rasa pun.. Huhu.. Nasib baik tengah lapar, kitorang bedal la jugak.. (T_T)


See..? Presentation memang ok.. Tapi rasa kurengggg..

No comments: