Tuesday, July 13, 2010

Gajah Berbadan Besar.. Gedek-gedekk..

Itu la tajuk lagu terbaru gilaan anakanda aku sekarang.. Adoi laa.. Suke sangat dia lagu gajah ni.. Kejap-kejap nyanyi lagu ni.. Padahal banyak lagi lagu lain yang dia blaja kat taska nun.. Huhu.. Tapi 1st time aku dengar dia nyanyi lagu ni pun aku tergelak.. Lagu camni pun ade eh? Hehehehe.. Sronok gak jadi cikgu taska ea, layan bebudak nyanyi macam ni.. Mesti nak tergelak je keje..

By the way, si Haikal ni memang giler nyanyi.. Adakah sebab aku giler karaoke masa preggykan dia?? Hahah.. Memang masa preggy si Haikal dulu, aku suke gi karok.. So, maybe dah menurun kat dia kot? Hehehe.. Si Haikal ni pun ada lagi satu bakat tau.. Dia kan boleh buat apa-apa subjek menjadi lagu.. Contoh la kan, kalau tetiba dia tengah tengok Ultraman ke, dia buat satu lagu dengan lirik merapu pasal Ultraman.. Pening kepala aku weh.. Ade-ade aje dia ni..

Ada la aku amik video dia nyanyi lagu gajah ni.. Tapi malu-malu lak dia bile tengok aku rakam kan.. Ngade je.. (v_v)..



Malu-malu lak eh? Padahal kalau tak bukan semangat siap dengan gaya sekali.. Kimi, ni lagu untuk awak tido yeee.. :)

2 comments:

mimah_nan96 said...

kimi kata xsabar nk sek. nk nyanyi lagu cam haikal. hampeh tul nyanyi jer taunye. eh.. apsal aku tgk haikal ni cam kecik jer pulak..

ShaFiza said...

haha.. ingat pegi sekolah tu nyanyi-nyanyi aje eh? a'ah, sudah kurus tapi makin tinggi siot! Dah dekat nak sampai dada aku weh tinggi dia ni.. Baru 3 thn.. Baju sume muat lagi, tapi senteng aje.. hahahaha.. bile mau playdate ngan kimi & kak mira ntah??