Friday, December 31, 2010

Kelabu Mata Coklatku..

Contact lense aku dah sampaiii!

Buweeekkkk!! Nak muntah baca tajuk entry sendiri. Muahahaha. Hari tu ada order contact lense kaler kelabu uolllsss! Verangans nak mata kaler-kaler kononnya. So, dengan tak berapa pantas aku search lense online. Then, member ofis aku recommend satu online shop ni.. Browse-browse, pilih-pilih, aku order la yang kaler kelabu ni. Taknak la drastik sangat kan kaler tu. Agak-agak la wehhh. Muka melayu, toksah la nak pakai mata biru pulak. -_-"

Tunggu punya tunggu, semalam udah sampai. Teruja ni! Tapi, aku ni tak pernah pakai contact lense ni. Yer la, mata belum la rabun lagi so takde la maknanya aku nak pakai contact lense. Harus terkial la aku ni! Tapi dok geram tengok minah korea yang comelnya la hai pakai contact lense kaler2 ( ate, dah memang dorang comel!) Tak boleh jadi ni! Maka jom la perasan nak comelkan diri jugakk.

Tapi, aku belum la try lagi. Nanti kalau dah try aku tunjuk eh. Hopefully meletop la mata aku nanti. Hahahaha. Perasaannnn!!! *muntah*
Sent from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Hanya Aku said...

hati-hati aaa pakai lense.jgn smp kena infection oi.make sure tgn basuh bersih2.ko dah cek belum benda ni ok ke tak sbb aku dengar kn hati2 dengan lense online ni.

ShaFiza said...

Cherish Every Moment: Haha.. Beriya aku basuh tangan siap sabun ntah bape kali nak make sure bersih.. Memula cam takut gak. Tapi macam ramai je pakai brand aku beli and dari on9 shop ni.. Harap ok.. Thanx for the advise. :)