Wednesday, January 5, 2011

Tadaaaaa!!

Tu diaaa. Ini la hasil pemakaian contact lense yang aku beli hari tu! Mula la perasan comel aku tu! Hahaha. Ok la kan? En Hubby pun kata ok. Takde la over sangat. Nasib baikk.. Kalau tak rugi duit aku je beli kalau tiba-tiba dia tak suka. :)

Masa mula-mula aku nak pakai contact lense ya tuhan hazabnya laa. Siap menyumpah-nyumpah dah aku. Hahaha. Mau dekat setengah jam kot aku rasa nak bagi masuk. Siap bila aku nak masukkan lense ni dok melekatt je kat jari aku. Try lagi, boleh jatuh pulakkk. Adoiiii! Basuh lense tu balik, try pakai balik. Gigih ni! Nak melawa punya pasal. :D

At last, bila dah berjaya, dengan mata dah berair-air, dengan hati yang menyumpah tadi dah rasa best, dengan mula-mula nak pakai rasa give up dah rasa success, happy!!!! Siap beli bulu mata pelesu lagii. Hah, over kau!

Nak pakai bulu mata tu pun satu hal. Entah macam mana aku nak lekatpun tak tau. Bantai! Janji melekat sudah! Jadi, itu la hasilnya. Ok tak, ok tak?? Ok je laaa. Syok sendiri je. Tapiiii, dengan gambar ni, (aku post kat facebook) dua member ofis aku menjebakkan diri beli contact lense jugakkk. Hehehe. Nanti melaram sama-sama yerrr. :))

BebelBebel: Skarang dah terer dah pakai lense. Sekali letak je dah masuk. Bravo, bravo! :D
Sent from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

mrs k0r0x said...

haha..awat ari tu xmntk i ajar cmne nk pkai CL..

ShaFiza said...

mrs k0r0x: hahaha.. tak teringat daaa.. haha.. siap aku search kat youtube cara pakai contact lense. gigih! :D

shieda said...

mmg sgt2 gigih tu....kalau aku dh kena humban dlm tong sampah la jwpnya..

ShaFiza said...

shieda: hahahaha.. tu la tu.. kata nak melawa kan.. tu yg gigih semacam tu! :D