Tuesday, December 28, 2010

Wujud lagi menatang ni? Tabik ar!!

Ok, ni bukan iklan tuala wanita ke apa eh. Tapi semalam aku pegi pasaraya kat area rumah aku, round-round tanpa arah tujuan nak tengok apa yang boleh dibeli (boleh?). Sekali ternampak benda itu dengan jenama itu bersekongkol dengan jenama pad lain yang dah glamer stok jadi diva dah.


Pada kawan-kawan perempuan baya-baya aku or tua sikit dari aku confirm la tau jenama Sanita ni. Alah, dulu mesti korang ada beli untuk mak-mak korang kan? Cuma dulu dia dalam kotak besar, takde la comel macam ni Pastu kalau beli roti kering pad ni harus tokey kedai tu balut dengan kertas sokkabar pastu siap masuk dalam plastik kaler hitam lagi. Hahaha.


That was the good old days la. Nowadays, this thing memang open. Siap ada commercial kat tv dengan teknologi baru pembuatan pad ni. Sampai Haikal pun kadang tanya apa benda tu dan aku terkial nak jawab apa. Haihhh! Mampuih nak menjawab...


Eh, tapi setelah sekian lama aku tak nampak brand ni, sekali nampak balik macam wah kagums! Dah la harga murah gila RM1.80 je.  Lama gila bertahan tu. Packaging pun dah comel tapi tetap lah warna kuning kan. Hehehe. Ntah apa-apa nampak benda ni pun kagum. :P


Sent from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

shieda said...

hahaha...nostalgia sungguh...rs kat area aku dh x npk g benda alah ni...hehehe..

ShaFiza said...

Shieda: hahahaa.. tau xpee.. Tu yang mak kagums benar tengok mendalah tu! hihihi.. :D

Hanya Aku said...

tu la.tapi memang brand ni aku suka gak.dulu dlm kotak kan.haha.aahla aku kan dok hostel.kalau beli kat kedai mesti terus masuk dlm beg sekolah.xnak org nampak.malu.

ShaFiza said...

Cherish Every Moment: Hahaha.. Kelakar eh? Yer la, dulu brand ni takde competitor maaa.. Oit, beli roti kering pun sampai bawak beg ke? LOL!