Wednesday, December 22, 2010

Threading.. Ooouuuccchhh!!!

Semalam nak keluar dengan En. Hubby. Sebelum pergi jumpa dia sempat la aku pergi threading kejap kat satu kedai kat Sri Serdang ni. Ni pun kawan aku yang recommend tempat. Tapinya aku ni tak pernah la pergi buat threading ni. 1st time la kira. Nervous jugak mak ni. Hehehe. Biasa aku cabut sendiri je, tapi ni dah lama tak cabut dah bertukar jadi semak samun eyebrow aku ni stok semut pun boleh sesat dalam tu aku rasa. T_T.

So, aku pergi. Orang pun tengah takde. Dia baru settle threading sorang minah ni. Oh, tukang threading dia Melayu. Aku duduk, bagitau nak threading semua pastu dia pun start.

Huwaaaaaa!! Sakittttt! Gila aku rasa sakit sebab dia cabut sekali banyak kan. Sampai terkeluar air mata aku. Huhu. Siap aku rasa kebas je tang kening tu. Macam bengkak pun ada aku rasa. Aduiiii!


Tapi bila dah tunjukkan hasil, wah berbaloi la tahan sakit pun. Alah, kejap je sakit tu. (Padahal dah siap nanges tu. LOL!)


Gambar before and after. Hehe. Gila camwhore, semua pun nak ambik gambar. Apapun, gambar lepas buat threading tu nampak la kemas dan bersih sikit semak kat kening aku tu. Jadi lepas ni boleh buat lagi. Sakit pun sakitt laaahhh..!


Sent from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Zareene Saifuddin said...

babe, mhl x ko bat threading nih? btw salun tu kat mana ek? rasa cam nak terai arrrr

ShaFiza said...

zareene: xmahal la.. 10 hengget je.. kat sri serdang beside klinik mani & surgeri.. ko tau x? area padang.. ada satu salun india kat atas but cikai je la tempat dia.. nak try? gi ar! :)