Saturday, November 27, 2010

Kenapa Time Macam Ni Selalu Rasa Nak Kentut??

Hehehe. Tadi masa sembahyang aku rasa nak terkentut. Lepas tu aku terfikir la kan, kenapa kita selalu rasa nak terkentut bila kita tengah sembahyang, atau lepas ambik air sembahyang atau masa baru nak start sembahyang. Memang setan eh? Ke aku je macam tu? Tapi kawan aku ada jugak mengalami benda macam ni.

Bungoks tau. Tak kusyuk nak sembahyang sebab dok tahan kentut. Haha. Sori lah ye, topik ntah apa-apa la pulak. Tapi benda ni common la weh. Dulu aku ingat lagi mak aku selalu dah siap pakai telekung tiba-tiba bukak balik nak pergi ambik sembahyang sebab kentut punya hal. Hihihi. Kelakar la pulak. Tapi kalau kena kat diri sendiri memang sakit hati giler. Ye la, time lain taknak keluar, time nak sembahyangg la dia berlumba-lumba dok kat hujung bontot. Nak kena kurangkan la angin dalam badan ni kot.

Ok lah, saje je nak story pasal benda ni sebab selalu sangat lah rasanya aku mengalami. Tensen mak. Korang sama tak?
Sent from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

Hanya Aku said...

aku penah baca memang ada setan yg suka ganggu org nak solat dan buat kita ase nak terbuang angin.aku pun hangin je

ShaFiza said...

Cherish Every Moment: hahaha.. tu lah, memang setan eh? Hangen giler kalau jadi cmtu..

cahaya said...

InsyaAllah, kita ikhlaskan diri untuk beribadat kepada Allah ..Allah akan bantu untuk dapat khusyuk dan daripada gangguan syaitan ataupun kesihatan (cthnya : keluar angin) kita sendiri..

anna sophia said...

sangat setuju dgn statement awk tu. HAHA...
punyalah byk masa lain, bila dh amek wuduk dan sebelum solat, sedang solat, tahiyat akhir (senang kata masa solat), time tu gk la kentut nk keluar.
Ingatkan saya sorang je kt dunia rasa camtu. haha...
rasa cam x normal apa ak ni.
takut gak klu tetiba rasa beban plak nak solat ni. Nauzubillah min zalik. Jauhkanlah drpd perasaan tu.