Wednesday, November 3, 2010

Lelaki memang ego, tapi last-last pakai idea aku jugakk..

Hah, tak pasal panjang pulak tajuk entry aku ni. Bukan apa, geram la weh.. Tak pasal hari ni aku lambat pergi kursus pasal malam semalam En Hubby berjaya menge'lock'kan kunci kereta dalam kereta yang mana handbag aku pun ada dalam kereta tu yang mana jugak spare key kereta ada dalam handbag aku tuu!! Tak ke hangennn! Tapi biasa la, mesti aku jugak yang tak betul. En Hubby dok bising kenapa letak spare key dalam handbag.. Padahal dia jugak yang suruh spare dalam handbag sebab kes ter'lock' before ni.

Then pagi tadi la baru nak try bukak lock tu. Aku ade la bagi suggestion nak buat macam mana kan.. Takkkkk... Dia nak tunggu jugak kawan dia datang, dok godek sana-sini. Aku tengok memang bertungkus lumus la diorang. Lupa pulak nak ambik gambar. (-_-")

Last-last berjaya la bukak. Ayat En. Hubby yang best dengar kat telinga aku. "We're using your method". Tu lahhh! Kalau dari awal gunapakai idea aku, dah lama settle agaknya. Tapiii, yer la, kata aku ni perempuan. Mana la tau apa-apa pasal kereta kononnya.. Tapi takpe la, janji kereta berjaya dibukak. Kalau tidak, En. Hubby sebenarnya nak pecahkan je cermin tingkap tu. Wahhh, banyak duit nak ganti cermin baru?? Baik bagi aku duit tu.. Hehehe.

Ok lah, nak sambung dengar ceramah. See u on next entry. :)
Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments: