Tuesday, February 1, 2011

Projek Siap Sudah..

Ceh, ye-ye je macam projek besar sangat eh? Hahaha.. Ok la kan, ada jugak la buat something daripada duduk je takde pape kan.. By the way, kita kat ofis kadang tensen ke, stress ke apa kan, so macam mana korang release stress kat ofis?? Haaa, tu la dia projek baikk aku! Aku letak akuarium kat bilik aku! Muahahaha.. Sangat best! Rasa tenanggg je dengan bunyik air, nampak ikan kecik berenang-renang.. Tapi ikan ni baru bertukar tuan, dok menyorok je celah daun pokok.  Kot dia segan ke, malu kot? Hahaha.. Apa? Tak percaya?? Meh sini tengok!

Haa.. tu dia.. Akuarium dari tempat duduk aku.. 


Kalau dari pintu masuk, dah leh nampak akuarium atas meja aku.. :)

Daun dalam akuarium tu curik member aku punya, batu 2 ketul tu aku kutip kat area parking lot ofis aku.. Ikan?? Aku curik pegawai kat ofis aku punya.. Hahahaha..



Ikan tengah mesyuarat..



Ikan malu-malu.. Dok nyorok celah daun.. Macam la aku tak nampak.. :D

Serius rasa best ah.. Sebab bunyik air dan tengok ikan berenang tu macam tenanggg je rasa kan.. Tambah kalau pasang muzik Kenny G ke, pergghh! Mau lentok.. Ni bukan nak keje ni, ni nak tido dah ni.. Hahahah.. Lantakkk! Janji gue happy! :D

No comments: