Monday, February 21, 2011

Lahabau betul la dia ni!


Pergi kerja pagi tadi jalan jem tak tau pasal apa.. Aku dari Kajang nak masuk Lebuh Silikon.. Kereta minah kat atas ni dari Uniten kot.. Aku bagi signal nak masuk kanan, sikittttttttt dia tak bagi.. Siap himpit kereta aku lagi ada.. Cibais! Dah la muka kekwat! Meh sini aku ambik gambar kereta kau masuk blog aku.. Tak bagi aku masuk line macam dia boleh lepas jauh ke mana pun.. Sekali dia pun masuk Lebuh Silikon tu, straight masuk UPM.. Sah, keje sini jugak.. Bongok punya perempuan.. Orang bagi signal tu maknanya mintak bagi laluan.. Nak cakap tak boleh, signal tu la tanda aku bersopan kat jalan raya bahlol! Kalau aku banyak duit, sumpah aku langgar je kereta perempuan ni sebab geram.. Hahaha.. Pagi-pagi sudah bikin aku angin.. Haihhh!!

2 comments:

Zareene Saifuddin said...

sabo beb... bawak bertendang... aku rasa pompuan tu x gi driving skul.. tu yang dia x paham apa guna signal tu... btw, bos ko Ketua JIM ek? Ketua JIM baru org Eng.

ShaFiza said...
This comment has been removed by the author.