Tuesday, February 8, 2011

Mak Glamer Nokkkk!!!

Hahaha.. Aku memang giler glamer 2-3 menjak ni.. Pagi tadi kawan aku punya la semangat panggil aku.. Aku ingatkan apahal ntah, rupanya muka mak masuk paper nokkk!! Hahahaha.. Depannn sekali pulak tu muka aku.. Alah, paper Kosmo! je pun, tapi still la masuk paper kan.. Walaupun dalam artikel tu takde pun story pasal tarian tapi ada aku kesah?? Janji muka aku keluar paper! Muahahahaha.. Bengong eh? Keluar cipuit gitu pun meroyan.. Haha.. Apa?? Tak percaya? Meh aku tepek sikit..




Memelihara muzik istana


Oleh MAZLINA ABDUL MAJID
mazlina.majid@kosmo.com.my


--------------------------------------------------------------------------------

Memartabatkan seni warisan

Remaja-remaja ini berkata, mereka tidak pernah jemu untuk memperjuangkan muzik gamelan bagi memastikan seni itu tidak luput ditelan zaman. “Satu kerugian kepada individu-individu yang menganggap muzik gamelan sebagai muzik picisan,” luahnya. UPM terus unggul dalam memartabatkan seni dan budaya Melayu. PKKSSAAS apabila menjadi medan kepada generasi muda untuk berlatih, mengasah dan mengembangkan bakat terpendam yang dimiliki.



 PERSEMBAHAN gamelan akan menjadi lebih meriah dengan kehadiran penari.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BebelBebel: Ni aku paste artikel pendek je.. Nak baca lebih klik kat sini. Tapi cerita semua pasal muzik Gamelan je.. Tak payah klik pun takpe.. Aku nak menunjuk gambar aku je.. Muahahahaha.. Suka.. Suka!!


mushroomemoticon

6 comments:

mrs k0r0x said...

auwww..glamer korg..kikiki

ShaFiza said...

mrs typhok0r0x: hahaha.. tu ler, ko preggy awal sangat.. kalau tak leh glamer sama2. :D

shieda said...

mmg giler glamer dah ko ni...mintak otograf.....hahahahaha....

ShaFiza said...

froggyfrog: hahahaha.. nak otograf?? bulehhh.. datang mengadap dulu.. Wahhh! tetiba dah berlagak diva pulak! LOL!!

shieda said...

memang x lama la tu glamernya noksss...belum apa2 dah perasan diva ni...hahahahhaa

ShaFiza said...

froggyfrog: hahahaha.. tauuu xpe.. haih.. tu pasal la kot tuhan tak kasi aku glamer2 ni, nanti lupa daratan, ke laut peginya.. wakakaka..