Thursday, January 27, 2011

Ulik Mayang di Ulikkkkkkkk...

Mari kita berulik mayang pulak kali ni ye kawan-kawan.. Kan hari tu aku ada story pasal dok busy praktis menari nak kasi lembut tangan kaki kejung mak ni kan? Hari Selasa hari tu (25/1/11) selamat dah group tarian kitorang buat show.. Haha.. Berjaya jugak eh? Masa mula-mula nak menari tu memang libang libu la bak kata orang perak ye.. Nak terkincit segala semua rasa.. Ye, ye.. Padahalll baru la show cipuitt.. Tapi takpe, semangat tu yang penting!!

Sebelum show semalam adalah dua hari kitorang buat rehearsal semua.. Gila kau, time rehearsal semua bertabur!!! Dengan teater kejap masuk cepat, kejap keluar cepat.. Dengan koir menyanyi tempo lagu slow nak mam sampai kitorang menari macam bateri lemau nak ikut tempo punye pasal.. Mampusss la macam ni kan? Tahap konfiden memang yilek.. Tapi semalam macam ok pulak.. Menari semua pun takde terabur-terabur, semua ngam je.. Baguih.. Tu la orang kata, bila sampai time show tu insyaAllah, jadi punye.. Apa pun, sangat la fun dan sangat la happy.. Seronok gak eh jadi penari sekali sekala kan.. Glamer kejap.. Mekap-mekap tadah muka verangans diva kan? Muahaha.. Taknak kalah, nak diva aje.. Wakakaka..
 
Kalau ikut gambar memang la banyakk jugak ambik.. Tapi semua kat photographer.. Adoihh.. Ntah mana nak carik.. So, buat masa sekarang aku tunjuk gambar ambik kat handphone je la ye.. Gambar yang ado je la..

 
Sesi tadah muka..

Cikgu tarian tengah siapkan menatang (nama apa ntah tak tau) kat kepala aku..


Dah siap.. Pose seround!

Pose lagi.. Kat tempah sepah la nak pose pun kan? Haha..


Pose dengan cikgu.. Elok pulak cikgu aku malam tu ye, kalau tak tu garang ya ampunn..

Me with Shera.. Kawan ofis aku dia nih.. Kalau tidak nak tarik diri taknak masuk, tapi aku peduli hapa, paksa gak! Lepas show ni dia kata best.. Ha, tula kalau tak nyesal tengok aku glemer sorang kan Shera? Hahaha..


Apa pun, memang seronok banget.. Rasa mau buat show lagi.. Wahh gitu kan? Bukan apa, seronok dapat pakai baju cantik-cantik, mekap lawa-lawa.. Takkan aku nak pergi keje mekap 5 inci dengan tanjak kat kepala kot? Gila hapa? Hahaha.. Apa pun, enjoy!

BebelBebel: Tak sabar nak start kelas nak belajar tarian baru!!

No comments: