Tuesday, January 18, 2011

Jom Menari Cak Pong.. Cak Pong!!

Haha.. Menari cak pong aku tak tau.. Tapi sekarang tengah gigih practice tarian nih.. Nak perform katakannn! Hahahaha.. Geli ketiak aku dengar.. Boleh ke aku yang menari stok keras kejung macam batang kayu ni perform? Ntah-ntah nanti kejung atas pentas, dok tegak tak beragam tarian aku.. Hahaha..

25-26 Januari ni Pusat Kebudayaan UPM ada buat Malam Gema Budaya & Warisan (aku agak je nama event ni, betul kot!). Sebagai ahli Kelab Senitari Kelab Kebudayaan UPM (ececeh), kitorang dipaksa membuat performance. Dipaksa okeh! Kalau ikutkan taknak aku, dah la kelas dah lama tak datang.. Haha.. Tapi sebab ahli yang aktif pun tak ramai tolak mrs k0r0x yang dah preggy lagi, makanya aku heret jugak budak ofis aku lagi 2 orang tu masuk menari sama.. Mana boleh aku sorang je kene torture dengan Pakngah (cikgu senitari) kan? So, mari kene torture beramai-ramai.. :D

Jadinya semalam buat lah practice tarian zapin.. Oh, terasa sangat macam wanita melayu terakhir aku ni.. Hahah.. Perasan tak sudah.. Tapi jenuh la kena laser dengan cikgu ye.. Asyik la lupa step.. Mak dah kertu nok.. Dah 30 tahun ni (sob,sob). Dah ada simptom short term memory loss dah ni.. Hehehe..

Hari ni katanya nak practice tarian ulik mayang pulak.. Mampuihhhh! Harus kena laser kaw-kaw lagi la hari ni.. Takpe, kena laser beramai-ramai takde la rasa sangat.. Buat kering sudah! Apa pun, thank you banyak-banyak pada En. Hubby yang sangat la sporting and supporting bagi mak yang kertu ni nak perasan jadi penari.. Hahaha.. Kata nak jaga body kan? Nak bersenam malas katanya.. Menari ni fun la sikit.. Asal tak buat benda bukan-bukan sudah.. Warga UPM, jom ramai-ramai tengok tarian-keras-kejung saya ye! Huahuahua..

2 comments:

mrs k0r0x said...

sy xbersalah..blame mr typhokorox..wakaka..tp smlm telan air liur gak la kempunan xleh nari same2..tp xkempunan kna maki dgn pak ngah..hahaha

ShaFiza said...

mrs k0r0x: haha.. salah mr typhokorox ye???? :D
tu la, penat je gi kelas sekali xjoin perform.. Tapi bab makian pakngah tu, haih! Tak dapek nak tolong.. Layan je laaa.. Huhuhu..