Thursday, October 7, 2010

Tak habis lagi beraya

Kalau dah namanya raya harus sinonim dengan makanan dan makan-makan.. Oh, aku dah takut nak timbang berat.. Rasa harus dah naik barang sekilo dua.. T_T.  Puasa sebulan turun berat takde la banyak mana pun, raya baru dua minggu hari tu pun aku dah rasa beratttt je bontot.. Hahaha.. Haihh! Macam mana ni??

Minggu lepas ofis aku and ofis APEEC combine buat satu jamuan raya ala-ala potluck gitu.. Ada la jugak order kat katerer tapi tak banyak pun.. Setakat sate, lemang, rendang dan soto.. Yang lain semua potluck.. (aku punye pun aku order weh, hahahaha.. aku bab masak-masak untuk ramai-ramai ni tak berkeyakinan lagi.. :p) Okeh, malas cerita banyak la weh.. Takde aktiviti lain selain makan.. Nama pun jamuan raya kan, apa lagiii... makan dan posing dan makan dan posing dan makan dan posing lagiii.. :D


Indoor setup






Antara makanan yang ada..

|

Posing

Posing lagi

Posing sambil makan

With our TNC.. Kemetotnya aku...

Pot lain pulakk

Aik, ada gak yang menyelit

Haha.. Muka tensen sebab tak dapat enterframe sorang-sorang
Eh, ni jamuan raya ke jamuan merdeka ni?? Very the colourful lorr.. :)
Last but not least, gambar beramai-ramai..

 
Sila la muntah sebab kitorang ni memang camwhore! Di mana ada kamera, kat situ la kitorang menempel.. Suka gambar-gambar ni sebab semua pakai baju warna-warni.. Meriah uollsss!

**********************************************************************************

Alang-alang mood menempel gambar, meh tempel gambar terbaru Humaira masa bawak balik dari kampung hari tu..
Sedapnya tido dalam kereta.. Dia tido almost sepanjang perjalanan.. Sedap kot sebab sejukk..
 

Tengok ler gaya tido dua beradik ni.. Sama tak??

No comments: