Thursday, October 7, 2010

Haikal Contributes to Malaysia's Book of Records!!

Ini cerita lama.. Huhu.. Tapi sebab hari ni baru bawak kabel untuk transfer gambar, tu pasal baru nak story.. Hehehe.. By the way, kisah ni before puasa hari tu lagi rasanya.. One day tu, cikgu taska Haikal mintak kebenaran untuk Haikal participate dalam memecahkan rekod "cop tapak kaki kanak-kanak terbanyak".. Aku ok jer, takde hal.. Untuk seronok-seronok kan.. Lagipun Haikal mesti happy punye dapat mengotorkan kaki kan.. Kat rumah aku takde pasal aku nak bagi dia cop-cop kaki ke tangan ke, kalau tak dia dapat cop tapak tangan aku plak kat muka dia.. Hahaha..

Tapi gambar dia pergi mengecop kaki tu takde la plak sebab cikgunya tak bagi-bagi lagi.. Meh aku tepek gambar sijil je la eh.. Dapat sijil rupanya.. Baru aku tauuu.. Hahaha.. So, selain sijil lahir, Haikal dah ada sijil from Malaysia's Book of Records! Syabbas beta.. Syabbas!!

Tu diaa..

No comments: