Wednesday, October 20, 2010

Akhirnya dapat tengok tv cerita yang aku suka

Tengok! Elok je dia lepak tengok tv kat bilik belakang. Baguss!!

Weekend hari En. Hubby dah set up kan tv kat bilik Haikal kat belakang. So, secara officialnya Haikal lepak bilik belakang je kalau nak tengok cerita favourite dia (Ultraman, Ben10, dan kartun2 yang sewaktu dengannya) =_= Minggu lepas jugak aku beli dvd/vcd cerita2 favourite dia tu. Senang, apape aku on je dvd tu, pandai la dia duduk diam-diam dalam bilik. :)

Lega la sikit aku rasa. Takde la dia nak memekak kat depan ke apa kan. Kalau tak malam2 ke atau weekend ke tak merasa la kitorang ni nak tengok cerita kitorang. Asikkkk la astro ceria, disney chanel semedang. Aku ni dah naik hafal cerita kat chanel2 tu tau. Dialog MickeyMouse clubhouse, lagu Dibo semua aku boleh ingat. Haha. Dah macam aku pulak budak-budaknya. Tepu otak aku tengok kartun. (-_-")

Hah, sementara dia layan tv, Humaira pun dah tido ni, aku nak gi basuh kain kejap pastu layan favourite show aku pulakk. Lega dapat conquer tv balik! (^_^) Errrr.. En. Hubby, kalau nak tengok cerita favourite awak, sila la beli tv lain yer. :D
Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments: