Wednesday, March 16, 2011

Uhukkk.. Uhukkkk...

Ececeh, tetiba batuk pulak kan? Bukan pasal aku tak sihat.. Tapi rasa belog ni dah bersawang sebab rasa macam dah lama tak  update.. Huhuhu.. Aku busy sekarang nokk.. Nak baca belog orang pun takde masa je rasa.. Bos baru aku banyak projek nak buat.. Aku nak bukak web ngarut-ngarut pun rasa cuak pasal rasa banyak hutang kerja nak kena buat.. Huhuhuhu.. So kita short-short update je la eh..

1. Humaira dah setahun 11/3 hari tu.. Kejap je budak ni dah setahun.. Owh, dan dah jalan dengan lajunyaaaa.. :) Bagus budak ni jalan, sebab dia straight jalan tak jatuh-jatuh.. Kira jenis macam dah pandai jalan je. Masa haikal dulu, dia jalan slow. Jalan setapak dua-jatuh, pastu baru ok.. Maybe sebab Humaira ni ringan kot.. Dia kan kecikk aje.. :)

2. Hari Isnin hari tu aku cuti.. Pergi Red Box kat IOI dengan En. Hubby, melalak 3 jam.. Muahahaha.. Habis segala lagu aku nyanyi.. Dangdut, retro, omputih, orang hitam.. Sapu bersih! Sambil En. Hubby makan, aku bantai menyanyi tak hengat.. Sambil aku makan pun aku dok pilih lagu jugak.. Sampai turn aku sanggup berenti makan.. Hehehe.. Err.. Hujan kan hari tu? Haha.. Takde kene mengena dengan suara aku okehhh.. Memang sekarang hari-hari hujan..

3. Err.. apa lagi ntah.. Hahaha.. Owh, sebab Humaira dah pandai jalan, hari tu aku shopping walking shoes dia.. Sangat comel.. Tapi lupa ambik gambar.. Nanti la eh.. Ada masa aku upload.

4. Habis dah kot.. Hahahaha.. Macam kan banyak sangat story eh? Last-last 3 je.. Huhuhu.. Sebenarnya nak upload gambar budak-budak.. Tapi next entry la kot.. Tatatititutuuuu..

No comments: