Monday, March 7, 2011

New Arrival

Takde la new sangat pun kan.. Dah basi dah jugak.. Nak cerita pasal my new boss.. New Arrival la kiranya kan? Hehe.. Well, my new boss is Indian.. My previous boss is Chinese.. So, dah merasa la aku kerja dengan boss 1 Malaysia.. Huahuahua.. How's my new boss? Ok laaa.. baru je kan.. Tapi dia gila kerja la weh.. Baru masuk hari tu dah suruh aku buat itu ini, baca itu ini, nak buat projek itu ini, nak suruh aku jadi projek manager itu ini, letihhhhhh! Hadoi laaa, mampoi, mampoi.. Hahaha.. Ni pun dia suruh aku baca pasal EU aku tak hadap-hadap lagi.. Malashh betul.. Takde la lagi aku nak melepak-lepak kan.. Dia asal nampak aku free je dah tanya "dah baca belum yang I suruh baca tu?" Errr, guano nak jawap tu? Kahkahkah.. Dah-dah, pasni aku busy.. Tak dapat la nak melepak macam selalu.. Huhuhuhu.. Ni yang buat aku rindu boss lama nih.. Gegegegege..

No comments: