Friday, December 9, 2011



Hello.. Heloo!!

Rabu lepas aku berjaya membawa diri ke panggung tengok cerita Ombak Rindu!!
Yeayy!! :D
Tak ku sangka aku akan tengok cerita ni..
For those yang dah penah baca novel dia mungkin la excited giler kot nak tengok kan..
Aku..?
Tak penah baca pun..
Dan mula-mula tak teruja pun nak tengok..
Tapi sebab ada la seseorang suruh aku tengok..
Maka aku pun pergi la dengan jayanya..
Dah la tengok show malam kan..
Semangat gitu..

Well, bagi aku cerita ni best la..
Takkan tak best kot kan..
Abang Aaron berlakon tuuu..
Huhu.. Cayaq tengok Aaron Aziz..
Dah la dia banyak nangis-nangis dalam tu..
Terharu makk..
Wish I have someone who love me that way..
Wawawawa..
Mula la tu..

Tapi, aku tak nanges pun tengok cite ni..
Sebek-sebek je ada la..
Genang-genang air mata..
Hahaha..

Btw, pegi la tengok..
Lagu dia best!
Pelakon dia best!
Aaron Aziz best! Eh??
Hehe..
Oh, and makesure beli tiket awal2 eh..
Selalu kot sold out..
Aku pegi hari tu pun penuh panggung..
Sampai depan..
Huhu..

OMBAK RINDU

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terimaku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia disisiku...

Tuhan aku tahu banyak dosaku
Hanya ingat Kamu kala dukaku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku...

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selau rasa ada cinta agung...

Hujan bawa air mataku
Yang mengalir membasuh lukaku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia dihatiku...

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti...

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terimaku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia disisiku...

BebelBebel: Awwww.. so touching.. Sob..Sob..

No comments: