Wednesday, November 23, 2011

Kisah ke???

Mak tak kisah nokkk!!
*tetibe*
Lately ni jiwa kacau la jugak..

Coz problem yang melanda jiwa raga..
Tapi aku jenis hati kering..

Tapi ada jugak masa hati basah.. T__T
Stended la kan... Dalam life mesti ada ups and downs..
Kalau up je, lupe daratan pulak kan..

Tapi tu la..
Tak semua orang boleh faham..

Or tak semua orang mahu faham..
So bagi aku lantak kau la labu..
Tanak faham sudah..
Aku faham, sebab bukan masalah kau kan..?
Apa kau kisah..?
Ye tak..?

Paling best ialah dapat bos yang tak kawen..

Lagi la 'memahami' sangat kan..?
Asal jumpe je ada je ayat sarcastic keluar..
Hoh.. Bernanah jugak telinga..
Tapi macam aku cakap tadi..
Sukati kau la labuuuu..
Aku explain menjela-jela pun kau bukan faham..
Or rather kau tanak faham pun..
So tak perlu buang masa, buang air liur aku nak explain..
Tomorrow's the big day..

Hope everything goes smoothly this time..
*Pray*

2 comments:

mama chinta said...

Lenkali ckp bahasa jerman..kot dia mau paham.. Hehehe.... Jgn marah kak.. Gurau2 je..hehe...

ShaFiza said...

siputlaju: haha.. masalahnye aku tak reti cakap german la plak.. adoi..