Thursday, April 14, 2011

Tak habis-habis.. Aku dah boring ah!

Tak habis-habis dari dulu sampai sekarang

Masalah yang sama

Benda yang sama

Orang yang sama

Dah naik menyampah

Dah naik berbulu satu badan

Korang ni tak reti-reti ke?

Nak jugak harass hidup aku kenapa?

Cakap bongok karang marah

Tapi memang bongok macam cipan

(Kesian cipan, tak pasal-pasal jadi mangsa)

Kalau ikut hati aku sembur sekor-sekor
 
Tapi aku pun taknak jadi cipan macam diorang

So, berdiam diri je la
 
Eh, diam pun salah jugak
 
Bercakap lagi la salah
 
Pening kepala otak aku
 
Boleh biol
 
Benci, benci, benci!
 
Kita tunggu je la siapa mati dulu
 
Aku mati dulu, korang senang hati
 
Korang mati dulu, aku lagi suka hati
 
Eh

 
Suka hati doakan orang mati

 
Tapi sakit hati

 
Tu pasal jadi macam ni

Dah la

 
Merepek dah ni

 
Haih......

BebelBebel: Jiwa kacau. Harap maklum.

No comments: